29 Aralık 2013 Pazar

Kim ne giydi?

En son oğlumun doğum günü için hazırladığım parti süslerini ve hediyeliklerini paylaşmıştım. Bir yandan doğum günü telaşı bir yandan rozetle.com siparişleri ve günlük hayat telaşı derken yorulmuşum ki geçen hafta elim hiç bir şeye gitmedi.  Artık enerjimi yeniden depoladım ve güzel geçeceğini umduğum bir haftaya başlıyorum. Yarın eşimle birlikteliğimizin 15. yıldönümü ve salı günü de yılbaşı gecesi. Bol enerjili ve çok mutlu bir hafta ve yıl olsun herkes için.

Yani uzun lafın kısası ben tekrar güzel keçelerime döndüm :) Baktım ki parti süslerini sizlerle paylaşmışım ama küçük prens ne giydi, kralın kraliçenin aksesuarlarında keçe detaylar nasıl kullanıldı hiç bahsetmemişim. O zaman sıra onlarda :)


Küçük prensim için beyaz bir tshirt alıp ön tarafını küçük prens ve yıldızlarla süsledim. Arkaya da nazar boncuklu ve yaşını anlayabileceğiniz bir taç. 


Bu kralımız için hazırladığım broş.  Kral tüm parti de takmasa da resimlerde yer alacak kadar taktı :))


Bu da benim tacım :) Kıyafetime uygun renkte taç şeklinde hazırladım. Misafirlerimizden 10 tam puan aldım ;)


İşte oğlum 3 yaşını böyle kutladı. Hepimizin çocuklarının nice mutlu yaşları olsun, sevgiyle huzurla büyüsünler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder