16 Aralık 2013 Pazartesi

Küçük Prens 3 Yaşında


veeee benim oğlum 3 yaşında. Dün benim için çok özel ve güzel bir gündü. Oğlumun doğum günüydü ve bunu hem onun hem benim çok sevdiğim dostlarım ve ailemizle birlikte kutladık. Çok güzel bir anı oldu hepimiz için.  Tabii ki doğum günü yaklaşınca ben bir kurtlanıyorum. Elimde değil. Her yer cıvıl cıvıl olsun, sadece oğluma özel olsun,  oğlum  görünce sevinsin ve ne kadar özel olduğunu hissetsin istiyorum. Hal böyle olunca ben bir süre önce anneanne desteğini de arkama alarak hazırlıklara başlamıştım. Tabii ki süslemeleri bana kağıttan daha canlı ve sıcak gelen keçelerle yaptım. Bakın neler çıktı ortaya. Yukarıdaki resim kapı süsümüzden. Gelen misafirlerimizi böyle karşıladık.


Duvara banner hazırladım. 



Ve tabii ki misafirlerimiz için hediyeler hazırladık. Hediyeleri koymak için taç şeklinde bir sepet yaptım. Hediyelerimiz için kurdelayla bağlanmış keçe çantalar yaptık. Kız çocukları için pembe erkek çocukları için mavi :) 



İşte bunlar da hediyelerimiz. Taç şeklinde magnet çerçeveler. Mıknatısları içinden taktım ki arkada görünmesin diye. Ufak nazar boncukları da miniklere şart. ben içlerine küçük prens resimleri bastım. Herkes kendi prens ve prensesinin resmini koyar. Ben kendi küçük prensimin resmini koydum. 


Bu da küçük prensimin tacı.


İşte bizim doğum günü partimizin keçe detayları bunlar. Bunların yanına balonlar, pelur kağıtlardan hazırladığım ponponlar , ev yapımı doğum günü pastası , güzel yiyecekler ve müzikler eklenince partimiz hazır oldu. Gelen dostlarımız ve ailemizle anlam buldu renklendi. İyi ki doğdun Keremcim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder