6 Ocak 2015 Salı

Yılbaşında neler yaptım?

Yılbaşı öncesi bir arkadaşım hediye olarak ekip arkadaşlarına vermek için bir şeyler hazırlamamı istedi. Ben de birbirinden farklı modellerde anahtarlıklar yaptım, hepsine de iyi dilekler yazıp astım. Yine aynı kişiler için baykuşlu kitap ayraçları hazırladım. Hepsine özel olması için isimlerinin baş harflerini de işledim. Oldu ayın kaçı , yılbaşı mı kaldı demeyin. Yılbaşından önce sürprizi bozulmasın diye paylaşmadım. Yılbaşı sonrası da misafirler falan derken ancak fırsat buldum. Bilgisayarımdan bloğa giremiyorum nedense, sorunu halletmeye çalışacağım hemen. Çünkü ipadden giriş yapmak pek hoşuma gitmedi. Mobil uygulamayı açmazsan resim ekleyemiyorsun, açarsan da keyifsiz bir arayüzle başbaşa kalıyorsun. Neyse bu seferlik böyle olsun. İşte resimler ve herkese mutlu seneler ... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder